divendres, 20 de maig del 2011

Vic - Hostalets d´en Bas

Diumenge, 1 de Maig

Unes quantes Fletxes i dos valents (perquè en mig de tanta dona s´ha de ser valent, je, je, ...) doncs amb aquests valents en Ramon i en Lluís, vam iniciar una ruta, alguns des de Vic i altres des de les Cases Noves de Roda, fins a Hostalets d´ en Bas i tornar cap al punt de sortida, vam fer la ruta pel Camí Ral de vegades ens creuavem amb el de Camí de Sant Jaume.
Vam passar (els de Vic) per St. Jordi, Roda, Cases Noves de Rosa, Les Grogues, L´ Esquirol, Cantoni, Falgàs (per sota Cabrera) i baixar fins a Hostalet d´en Bas, una baixada plena de pedres, (pitjor que una vía Romana) per dins d´ un bosc preciós, fins la Vall d´en Bas i un cop allà vam agafar una mica de forces i vam pujar a Falgàs per dinar. Vam pujar per una pista pavimentada amb uns 5,50 km sense descans i amb un desnivell de més del 15%, uuufffff un cop a dalt unes vistes que et feien oblidar el patiment si havien tingut moments abans !!! també vam veure uns salts d´aigua, .... desprès vam anar a casa d´ una Fletxa, ens vam menjar el bocata i en Manel, que ens esperava, ens van obsequiar amb cafè i dues coques de Rupit, uuummmm boníssimes !!!!! abans no ens refredessim vam tirar avall, la veritat es que vam començar pujant, .. i mica en mica vam anar desfent el camí del matí, .... cara avall es devia diferent, je, je, .... aproximadament vam fer uns 70,00 kms, una excursió molt maca, unes vistes, paisatges, ... bueno i no em canso de dir-ho la companyia que no te preu, ens consta quedar però quan quedem ens ho passem d´ allò més bé, ...
Salut i força als pedals